Aftellen.......

31 augustus 2018 - Amsterdam Airport Schiphol, Nederland

Laatste keer werken, laatste keer naar ACTA, laatste keer met syllie,laatste keer vrienden en familie zien...... deze week was een week vol laatste keren veel gelachen en hier en daar flink wat tranen.
Iedere keer als iemand erover begint dan komen de kriebels toch wel heel erg te voorschijn, nog maar even en dan is het zover. En nu zit ik hier op Schiphol te wachten tot ik mag boarden...... alle stress van de voorbereidingen kan ik nu laten gaan jammer als ik iets vergeten ben dat zien we dan wel weer. Alle tubes tandpasta en tandenborstels gesponsord door colgate en door de radioloog van mijn werk, super dankjewel Paula van Heuzen! Dan natuurlijk alleen de grote vraag hoe ga je dat allemaal mee slepen!?!? 2 koffers per persoon gaat hem helaas niet worden dus dan maar wat extra bagage mee slepen.🙄
Daar staan we dan vrijdag 31 augustus om half 1 met 6 koffers en een handje vol familieleden die ons uitzwaaien. Helaas zijn die extra koffers niet gratis, bedankt voor het sponsoren hiervan Toon!
En dan als alle koffers afgegeven zijn is het tijd voor afscheid...... 😢 paps en en mams een dikke knuffel en ja hoor daar komen de tranen, gelukkig alleen nog maar een beetje vochtige oogjes dat gaat goed. Dan Mila een enorme knuffel en een lading kusjes wat ga ik dat kleine monstertje missen! Als laatste afscheid nemen van joep, ja tante Nina moet het vliegtuig in nou vooruit dan maar een knuffel. Pas als ik wegloop begint hij het een beetje door te krijgen en zet hij het op een brullen 😭😭😭 nou daar gaan de waterwerken open.
Snel door de douane waar gelukkig niet alles meer uit je tas hoeft worden gehaald, behalve als je Marina heet en je tas met bakje en al naar rechts schuift. Alles er uit is niet zo moeilijk maar alles er weer in krijgen is toch weer een hele uitdaging. Misschien toch maar een keer iets minder meenemen🤔
Achter de douane wacht gelukkig nog iemand op me zodat ik nog even een beetje kan kletsen en ontstressen, want de zenuwen zijn er nu toch echt wel.... Super toevallig vliegt Ilke vandaag met haar schoonfamilie op bijna dezelfde tijd naar Canada. Samen even bij de mac nog wat kletsen en dan is t toch echt tijd om naar de gate te gaan op naar het begin van 4 maanden stage, wat absoluut niet mogelijk was geweest zonder de steun van mijn paps en mams ❤ Nog maar een uurtje tot we de lucht ingaan.......

Xxsies makje

1. Charon:
    1 september 2018
    Heel veel plezier en succes! X
  2. Lammert:
    Heel veel suc6 & plezier lieve Marina 👍🏽❤❤❤👄👄👄👄
  3. Carlijn:
    1 september 2018
    Leuk om je zo te volgen Marina ... spannend allemaal, maar super gaaf!! Heel veel plezier en geniet van elke dag!!
  4. Gonnie:
    1 september 2018
    Gaan je missen ( eigenlijk kan het niet want er staat hier genoeg zooi van je waardoor je toch een soort van aanwezig bent ) Ga ervan genieten ook al is het geen vakantie. We gaan je volgen meid. En misschien zien we je in November ergens in Zanzibar.............
  5. Ilke:
    1 september 2018
    Heel veel plezier Marina!! Toppertje!
  6. Michaela:
    1 september 2018
    Heel heel veel plezier en ik geniet nu al van je blog. Blijven schrijven dus!!!
  7. Yvonne:
    1 september 2018
    Heel veel genieten en heel veel schrijven!!
  8. Saskia Boone:
    2 september 2018
    Succes en geniet ervan!
  9. Makje:
    3 september 2018
    Dank je wel allemaal!! Ik ga mijn best doen om het zo goed bij te houden, heb nu iig wel alle tijd van de wereld :)

liefs vanuit kenia